مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 12:552020-04-10سياسي

روایت امام جمعه یزد از تفاوت رویکرد مردم ایران و غرب در دوران کرونا


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد به بیان تفاوت ها و علل این تفاوت ها بین مردم ایران و غرب در دوران شیوع کرونا پرداخت.

- ایسنا/یزد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد به بیان تفاوت ها و علل این تفاوت ها بین مردم ایران و غرب در دوران شیوع کرونا پرداخت.

آیت الله محمدرضا ناصری یزدی در ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان یزد با تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد مسعود حضرت امام زمان(عج)، اظهار کرد: امیدوارم خداوند به ما عنایت کند و به برکت این ایام، ویروس کرونا از کل جهان به صورت کامل برچیده شود.

وی تصریح کرد: باید تقدیر و تشکر داشته باشم از همه فرمانداران و افرادی که در شهرستان ها دست اندرکار هستند، کادرهای پزشکی و پرستاری که در این ایام همه پای کار ایستادند و برای مبارزه در ارتباط با حفظ سلامت جامعه ایستادگی و مقاومت کردند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد ادامه داد: هر یک از ما باید در این ایام فکر کنیم که این حادثه چه بود و چه نتایجی می توان از آن گرفت چرا که این موضوع در ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی، سلامت و موارد بسیار دیگر قابل توجه است.

ناصری یزدی با بیان اینکه بسیاری از اندیشمندان در این ایام تاکید می کنند که باید سبک زندگی پس از کرونا تغییر کند، گفت: یکی از ابعاد این تغییر در بحث دینی است، ما باید بفهمیم ویروسی که در آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت امام جمعه یزد از تفاوت رویکرد مردم ایران و غرب در دوران کرونا

روایت امام جمعه یزد از تفاوت رویکرد مردم ایران و غرب در دوران کرونا