مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 11:352020-04-10سياسي

3هزار ماسک در اندیمشک توزیع شد


شهلا سهرابی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بانوان اندیمشکی همانند هشت سال دفاع که پشتیبان جبهه نبرد حق علیه باطل بوده اند و هم اکنون برای پشتیبانی از جبهه سلامت ایران اسلامی، چرخ مهر را به دست گرفته اند.

وی با بیان اینکه به مناسبت جشن نیمه شعبان بیش از 400 پرس غذای گرم در میان اقشار محروم و کم بضاعت شهرستان اندیمشک توزیع شد، گفت: هم چنین به مناسبت نیمه شعبان 100 بسته غذایی در اختیار شهروندان محروم و کم بضاعت قرار گرفت.

مسئول موکب مردمی نور الزهرا (س) اندیمشک گفت: هم چنین به مناسبت پاسداشت جشن های متبرک نیمه شعبان بیش از 3 هزار ماسک و دستمال کاغذی در میان اقشار محروم و کم بضاعت اندیمشک توزیع شد.

وی افزود: بیش از این روزانه بالغ بر 3 هزار ماسک توسط بانوان جهادگر اندیمشک تولید شده و در اختیار اقشار محروم و کم بضاعت شهرستان قرار گرفته است.

سهرابی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 20 هزار ماسک توسط خادمان و جهادگران حوزه سلامت اندیمشک تولید شده و در اختیار شهروندان قرار گرفته است، عنوان کرد: این اقلام بهداشتی و غذایی با همکاری مؤسسه خیریه مریم عذرا (عج) و هیئت بیت الزهرا (ع) تولید شده و در اختیار اقشار کم بضاعت قرار داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3هزار ماسک در اندیمشک توزیع شد

3هزار ماسک در اندیمشک توزیع شد