مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 11:052020-04-10سياسي

مراحل کفن و غسل متوفیان مبتلا به کرونا در کرمانشاه انجام می شود


دکتر محمدابراهیم شکیبا روز جمعه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه کفن و دفن متوفیان براثر کرونا به 2 شیوه غسل و تیمم انجام می شود، افزود: در استان کرمانشاه کفن متوفیان به صورت تیمم انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه براساس فتوای رهبر معظم انقلاب از تیمم برای متوفیان استفاده می کردیم و مشکلی از این لحاظ وجود ندارد، گفت: اکنون همه متوفیان در آرامستان کرمانشاه کفن و تغسیل داده و برای خاکسپاری به محل سکونت متوفیان انتقال داده می شود.

وی با بیان اینکه سیستم فاضلاب آرامستان کرمانشاه جدا شده و فضای ایزوله و جدا برای تغسیل اجساد متوفیان مبتلا به کرونا اختصاص یافته است، اظهار داشت: غسل دادن به صورت کامل در آرامستان کرمانشاه انجام می شود و مشکلی هم نداریم.

وی در مورد اجساد متوفیان شهرستان های استان کرمانشاه نیز گفت: باتوجه به اینکه اکثر متوفیان در بیمارستان های گلستان و فارابی شهر کرمانشاه فوت می کنند از این رو پس از فوت با لحاظ کردن مسایل بهداشتی و نظارت همکاران دانشگاه علوم پزشکی اجساد در بیمارستان ضدعفونی و پس از گذاشتن در کاور به وسیله آمبولانس به آرامستان کرمانشاه منتقل می شوند.

وی با بیان اینکه تعداد فوتی های ناشی از کرونا در استان کرمانشاه بالا نیست، گفت: اگر جسدی هم از شهرستان ها به کرمانشاه منتقل شود در آرامستان ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراحل کفن و غسل متوفیان مبتلا به کرونا در کرمانشاه انجام می شود

مراحل کفن و غسل متوفیان مبتلا به کرونا در کرمانشاه انجام می شود