مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 10:452020-04-10سياسي

سردار جلالی: ارتقا< نقش وزارت جهاد کشاورزی در ساختار دفاع بیولوژیک کشور ضروری است


رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیامی به کاظم خاوازی با تبریک انتصاب وی به سمت وزیر جهاد کشاورزی، بر ضرورت بازیابی و ارتقاء نقش این وزارتخانه در ساختار دفاع بیولوژیک کشور تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دفاعی خبرگزاری فارس، سردار غلامرضا جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیامی به کاظم خاوازی با تبریک انتصاب وی به سمت وزیر جهاد کشاورزی، بر ضرورت بازیابی و ارتقاء نقش این وزارتخانه در ساختار دفاع بیولوژیک کشور تاکید کرد.

متن این پیام به شرح زیر است: جناب آقای دکتر کاظم خاوازی، وزیر محترم جهاد کشاورزی با سلام و احترام؛ انتخاب شایسته جنابعالی به عنوان وزیر جهاد کشاورزی با رأی اعتماد خانه ملت که به پشتوانه سوابق علمی و تجارب ارزنده شما در سالها خدمتگزاری به کشور و مردم ایران در عرصه مهم و گسترده کشاورزی بوده است، موجب مسرت است.

بخش کشاورزی وظیفه اصلی تامین امنیت غذایی کشور را برعهده داشته و همواره با چالش ها و تهدیدات مختلف همراه بوده است و بروز تهدیدهای نوین، نیازمند اتخاذ رویکردی ویژه برای پژوهش، مطالعه و برنامه ریزی برای مقابله و کنترل تهدیدات و فرصت سازی است.

  در این راستا اجرای الزامات و اقدامات مبتنی بر پدافند غیرعامل می تواند نقش اساسی برای کاهش آسیب پذیری و ارتقاء تاب آوری در برابر تهدیدات و آسیب پذیری ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار جلالی: ارتقا< نقش وزارت جهاد کشاورزی در ساختار دفاع بیولوژیک کشور ضروری است

سردار جلالی: ارتقا< نقش وزارت جهاد کشاورزی در ساختار دفاع بیولوژیک کشور ضروری است