مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 10:452020-04-10سياسي

قدردانی و آرزوی دولت آبادی در دوران کرونا


محمود دولت آبادی با قدردانی از همَّت نیکوکاران در دوران شیوع کرونا، در عین حال می گوید: اما دریغا.

این رویدادِ همه گیر با بستنِ چسب و باند بر روی یک زخم نیست که دل از آن آرام بگیرد؛ - محمود دولت آبادی با قدردانی از همَّت نیکوکاران در دوران شیوع کرونا، در عین حال می گوید: اما دریغا.

این رویدادِ همه گیر با بستنِ چسب و باند بر روی یک زخم نیست که دل از آن آرام بگیرد؛ نه! این فراگیری به اقدامِ ملّی و حتّی منطقه ای و جهانی نیاز دارد.

این نویسنده در یادداشتی با عنوان در ستودنِ یاوری که آن را در اختیار ایسنا قرار داده، نوشته است: پیش از این در امپراتوری هایی که داشتیم، ساتراپ نشین های ما با پرداختِ مالیاتِ خودشان اداره می شدند و سرانه ای هم از آن درآمدها به خزانه ی مرکزی می رسید و انباشت می شد برای روزِ مبادای قحطی ها و بیماری ها و هجوم ها و چه و چه ها.

در حالی که امروز چنان رابطه ای باژگونه شده است، خودمان زیر فشار تحریم های سخت به دشواری تاب آورده ایم - و تاب می آوریم در شرایط، دریچه های دنیا هم بسته است به روی ما و خود پیدا نیست این باژگونگی تا کی دوام خواهد آورد؟ تاریخ و تجربه نشان داده است که بهترین خدمتگزاران هم اگر با افلاس ارباب مواجه بشوند اولین اقدام شان پوشیدنِ پای افزارِ گریز است و جست وجوی بخشنده ای تازه! اکنون از سویی توص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی و آرزوی دولت آبادی در دوران کرونا

قدردانی و آرزوی دولت آبادی در دوران کرونا