مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 10:352020-04-10اقتصادي

بهبود 200 مبتلا به کرونا با تزریق پلاسما/ طرح ایران را به نام غرب می نویسند


عضو اتاق بازرگانی تهران می گوید، با وجود آنکه درمان کرونا به وسیله تزریق پلاسما از در ایران از روزهای ابتدایی اسفند کلید خورد و تاکنون تمام گام های آن با موفقیت طی شده است، - عضو اتاق بازرگانی تهران می گوید، با وجود آنکه درمان کرونا به وسیله تزریق پلاسما از در ایران از روزهای ابتدایی اسفند کلید خورد و تاکنون تمام گام های آن با موفقیت طی شده است، اما این شیوه در ایران مورد توجه قرار نگرفته و رسانه های خارجی از معجزه آمریکا در این زمینه می گویند.

ناصر ریاحی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: ایران جزو پنج کشور نخست دنیا در حوزه استفاده از فن آوری های پلاسما درمانی به شمار می رود.

ما از سال 1384 این کار را در ایران با حضور اساتید بسیار بزرگ آغاز کردیم و در حال حاضر 10 مرکز دریافت پلاسما با حضور بیش از 10 هزار نیرو، در کشور فعال هستند.

وی با اشاره به استفاده از پلاسما برای درمان بیماران کرونایی در ایران، گفت: ما از روز پنجم اسفند و چند روز پس از ورود این ویروس به کشور، طرح استفاده از پلاسما برای درمان این بیماری را در دستور کار قرار دادیم.

پس از برگزاری جلسات گسترده با اساتید کار وارد فاز بالینی شد و متخصصان اصرار داشتند پس از طی کردن چند مرحله موفق، در این رابطه اطلاع رسانی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبود 200 مبتلا به کرونا با تزریق پلاسما/ طرح ایران را به نام غرب می نویسند

بهبود 200 مبتلا به کرونا با تزریق پلاسما/ طرح ایران را به نام غرب می نویسند