مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 10:152020-04-10اقتصادي

استرداد 100 میلیارد تومان بلیت قطار تاکنون/محاسبه خسارات وارده کرونایی


مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: روزها و هفته های گذشته بالغ بر 100 میلیارد تومان بهای بلیت قطاری که مردم آن را استرداد کردند، به حسابشان واریز شده است و در حال محاسبه و ارزیابی خسارات وارده به حوزه حمل و نقل ریلی ناشی از شیوع ویروس کرونا .

- مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: روزها و هفته های گذشته بالغ بر 100 میلیارد تومان بهای بلیت قطاری که مردم آن را استرداد کردند، به حسابشان واریز شده است و در حال محاسبه و ارزیابی خسارات وارده به حوزه حمل و نقل ریلی ناشی از شیوع ویروس کرونا و توقف قطارها هستیم که به زودی آن را اعلام می کنیم.

سعید رسولی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: آمار بلیت هایی که تاکنون مسترد کرده ایم و بهای آن را شرکت های حمل و نقل ریلی به مردم داده اند، مشخص است و تاکنون می توان گفت بالغ بر 100 میلیارد تومان به مردم پرداخت شده است اما خسارت هایی که به حوزه حمل و نقل ریلی وارد شده فقط مربوط به استرداد بلیت ها نیست و محدود به دیروز و امروز هم نخواهد بود.

بنابراین مطالعاتی در حال انجام است و به زودی اعداد و ارقام دقیقی در محاسبات و ارزیابی های صورت گرفته مشخص خواهد شد.

وی افزود: به غیر از مبلغی که حدود 100 میلیارد تومان بابت استرداد بلیت شرکت ها متضرر شده اند، خساراتی به آن ها بابت نخریدن بلیت قطار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استرداد 100 میلیارد تومان بلیت قطار تاکنون/محاسبه خسارات وارده کرونایی

استرداد 100 میلیارد تومان بلیت قطار تاکنون/محاسبه خسارات وارده کرونایی