مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 10:102020-04-10سياسي

زنان باردار نگران ابتلا به کرونا نباشند/مراقبت تلفنی در دوران بارداری


کارشناش مامایی مرکز بهداشت اصفهان گفت: زنان باردار نباید دچار استرس و نگرانی از ابتلا به کرونا باشند؛ بلکه از دوران بارداری لذت ببرند و بدانند که مامثل همیشه مراقب آنها خواهیم بود.

- زهره روحانی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب به مناسبت نیمه شعبان که کادر بهداشتی و درمانی را اوج افتخار ملی برای عبور از بحران کرونا به مجموعه درمانی کشور دانستند، اظهار داشت: رضایت خاطر رهبر انقلاب از کادر بهداشت و درمان و ماندگاری خاطره خوش از فعالیت جامعه درمانی و بهداشتی در ذهن ملت، موجب دلگرمی است تا جامعه به نقش مهم کادر درمانی و بهداشتی در ارتقا سلامت بیش از پیش واقف شود.

وی افزود: کادر بهداشت همگام با کادر درمان برای عبور از بحران کرونا اقدامات مهمی کرده است؛ این در حالی است که فرسودگی شغلی برای کادر بهداشت تعریف نشده است.

این کارشناس مامایی مرکز بهداشت شهدای وحید اصفهان با اشاره به اینکه سامانه سیب موجب افزایش کار بیش از توان نیروهای موجود شده است، تصریح کرد: کادر بهداشت اعم از پرستاران و ماماها در خط مقدم درمان قرار گرفته اند و نیاز است بیش از گذشته به آنها توجه شود.

وی بیان داشت: باید جایگاه بهداشت حرفه ای باید برای کارکنان بخش بهداشت تعریف شود؛ کارمند بهداشت علاوه بر خدمات جسمی باید به بهداشت روان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنان باردار نگران ابتلا به کرونا نباشند/مراقبت تلفنی در دوران بارداری

زنان باردار نگران ابتلا به کرونا نباشند/مراقبت تلفنی در دوران بارداری