مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 09:552020-04-10سياسي

جایگاه زنان در تربیت جامعه را تبیین کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، آیت الله حبیب الله شعبانی، عصر امروز در مراسم قرعه کشی پویش سربازان در گهواره، اظهار داشت: قابلیت این فرزند 6 ماهه امام حسین (ع) به قدری بالا است که می تواند تمام معارف دینی و اسلامی را جهانی کند.

وی افزود: این قابلیت غیر از قابلیت خود حضرت اباعبدالله (ع) است، و نتیجه این اتفاق آشنا شدن جهانیان با نام امام حسین (ع) و معارف دینی ما است.

امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه مجمع در معرفت افزایی خادمان و مادران حاضر در آن هم باید فعال باشد، ابراز داشت: تفاوت معارف الهی با علوم دیگر در این است که، به طور مثال اگر در آموزش علم فیزیک خود شخص به این علم اعتقادی نداشته باشد، اما می تواند آن را به دیگران آموزش دهد؛ در حالی که در معارف الهی این طور نیست.

وی تصریح کرد: در معارف الهی تا خودمان رشد نکنیم، نمی توانیم باعث رشد دیگران شویم؛ چرا که شرط اثر گذاری معارف الهی برای دیگران، باور آن توسط خود معلم است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه بنای مجمع جهانی جضرت علی اصغر (ع) تربیت نسل جوان و کودکان با آموزش های مهدوی است، مطرح کرد: انگیزه اصلی این مجمع، تربیت نسلی است که هم معرفت عمیق نسبت به امام خود دارد و هم زمینه ساز ظهور خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه زنان در تربیت جامعه را تبیین کنیم

جایگاه زنان در تربیت جامعه را تبیین کنیم