مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 09:552020-04-10اجتماعي

استقرار 180 راهدار در محورهای البرز 400 تن شن استفاده شد


مجتبی حاجیان در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی استان البرز، اظهار کرد: در محورهای کوهستانی استان از جمله کرج- چالوس، طالقان و همچنین مناطق کوهستانی اشتهارد شاهد بارش برف بوده ایم، در سایر محورهای استان نیز بارش به صورت باران بوده است.

وی با بیان اینکه همزمان با شروع بارش برف در محورهای کوهستانی البرز، عملیات برف روبی و نمک پاشی انجام شده است، گفت: در حال حاضر با وجود بارش های شدید باران و برف هیچ گونه انسدادی در محورهای استان وجود ندارد و تردد به صورت روان در جریان است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز در ادامه با اشاره به استقرار 180 نیروی راهدار در محورهای استان البرز، گفت: بیش از 100 دستگاه ماشین آلات راهداری نیز برای انجام عملیات برف روبی و نمک پاشی در محورهای استان مستقر شده است.

حاجیان ادامه داد: به دنبال بارش برف در محورهای کرج - چالوس، طالقان و اشتهارد 400 تن شن و ماسه برای انجام عملیات نمک پاشی استفاده شده است.

وی همچنین گفت: از مردم درخواست می شود با توجه به شرایط جوی و لغزندگی محورها از انجام سفر غیرضروری و حضور در محورهای کوهستانی پرهیز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار 180 راهدار در محورهای البرز 400 تن شن استفاده شد

استقرار 180 راهدار در محورهای البرز 400 تن شن استفاده شد