مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 09:302020-04-10سياسي

10 راس گوسفند نذر سلامت به نیازمندان و کارگران فصلی داورزن اهدا شد


رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) داورزن گفت: 10 راس گوسفند نذر سلامت به نیازمندان و کارگران فصلی این شهرستان اهدا شد.

- هادی امیدیان در گفت وگو با خبرنگار فارس در داورزن، از پویش نذر سلامت ویژه نیازمندان و کارگران فصلی خبر داد و اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن ایام نوروز و فراخوان دو مرکز نیکوکاری در داورزن و روستای حسین آباد این شهرستان از خیران، بسته های حمایتی از نیازمندان و کارگران فصلی که در ایام شیوع ویروس منحوس کرونا بیکار شده بودند، تهیه و توزیع شد.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) داورزن افزود: 85 بسته حمایتی برای نیازمندان غیر زیرپوشش شامل روغن، رب، ماکارونی، مایع دستشویی، سویا، گوشت و برنج به ارزش هر سبد به ارزش 200 هزار تومان توسط مرکز نیکوکاری شهید حسین داورزنی در اختیار این گروه از مردم این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: پویش نذر سلامت در روز نیمه شعبان به نیابت سلامتی و ظهور امام زمان( عج) و  رفع بلای ویروس کرونا با اهدای10 راس گوسفند توسط خیران و مردم برای تقسیم بین کارگران فصلی و آسیب دیدگان این ویروس منحوس ذبح و گوشت آن توزیع شد.

امیدیان بیان کرد: به مناسبت نیمه شعبان با مشارکت نیکوکاران در روستای حسین آباد داورزن نیز  100بسته غذایی شامل برنج، روغن، رب، قند، چای، ماکارونی،گوشت قرمز، مرغ، مواد شوینده و ماسک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 راس گوسفند نذر سلامت به نیازمندان و کارگران فصلی داورزن اهدا شد

10 راس گوسفند نذر سلامت به نیازمندان و کارگران فصلی داورزن اهدا شد