مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 09:152020-04-10پزشكي

متولی کمکهای مردمی، دانشگاه علوم پزشکی و هلال احمر است


سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در قزوین گفت: به جهت نظارت دقیق و کنترل و تعیین الویت های خرید، از خیرین، مدیران واحدهای تولیدی و بازاریان درخواست می شود که کمک های نقدی وغیرنقدی خودرا صرفاً در اختیار دانشگاه علوم پزشکی و یا هلال احمر قراردهند.

- ایسنا/قزوین سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در قزوین گفت: به جهت نظارت دقیق و کنترل و تعیین الویت های خرید، از خیرین، مدیران واحدهای تولیدی و بازاریان درخواست می شود که کمک های نقدی وغیرنقدی خودرا صرفاً در اختیار دانشگاه علوم پزشکی و یا هلال احمر قراردهند.

منوچهر حبیبی، سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در قزوین گفت: باتوجه به دامنه وسیع اثرگذاری ویروس کرونا درحوزه های مختلف، صرف اعتبارات دولتی پاسخگوی نیازها نیست، ازطرفی، حس نوع دوستی و روحیه ایثارگری مردم با الهام از آموزه های دینی، آن ها را مقید به کمک در اینگونه مواقع می کند.

حبیبی در ادامه تصریح کرد: کمک های مردمی در راستای تأمین اقلام بهداشتی ازجمله خریدماسک، دستکش، لباس، موادضدعفونی و دستگاه های کمک تنفسی ازجمله ونتیلاتور و اکسیژن ساز هزینه می گردد.

بنا بر اعلام روابط عمومی استانداری قزوین، وی در ادامه گفت: تاکنون کمک های قابل توجهی ازسوی مردم و خیرین صورت گرفته است؛ بخشی ازکمکها، صرف خرید بسته های بهداشتی برای افراد نیازمند نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متولی کمکهای مردمی، دانشگاه علوم پزشکی و هلال احمر است

متولی کمکهای مردمی، دانشگاه علوم پزشکی و هلال احمر است