مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 09:052020-04-10پزشكي

فناوران اردبیلی سیستم هوشمند مانیتورینگ Clean Room ساختند


دکتر برومند صلاحی روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: تجهیز و بهینه سازی فرایند تولید لوازم پزشکی موردنیاز برای درمان بیماری های مختلف بویژه برای تولید تجهیزات مرتبط با درمان بیماران ناشی از ویروس کرونا و نیز سایر کارگاه های تولیدی از کاربردهای مهم این سیستم است.

وی با اشاره به این که Clean Room در اغلب صنایع از جمله داروسازی، تجهیزات پزشکی، غذایی، خودرویی، کامپیوتر و بسیاری از صنایع دیگر استفاده می شود،افزود: سیستم هوشمند مانیتورینگ جهت افزایش کارایی و بهینه سازی خط تولید لوازم پزشکی توسط شرکت فرایند پیشرفته آینده ایرانیان از واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد واحدهای فناوری این دانشگاه طراحی و ساخته شده است.

وی ادامه داد: فعالیت این شرکت در حوزه تولید تجهیزات پزشکی است و تامین کننده بخشی از نیازهای تجهیزاتی بیمارستانی کشور است.

صلاحی افزود: این شرکت آماده اجرای سیستم هوشمند مانیتورینگ مذکور برای کارگاه های تولیدی می باشد.

حجت فلاح ، مدیر بخش تحقیق و توسعه­ شرکت فرایند پیشرفته آینده ایرانیان و طراح سیستم فوق نیز گفت: سیستم هوشمند مانیتورینگ Clean Room دارای قابلیت پایش پارامترهای دما، فشار، رطوبت و همچنین تعداد ریزذرات معلق در هوا می باشد و به صورت مداوم با رصد و بررسی این پارامترها، وضعیت کلین ­روم های واحد تولیدی را تحت نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فناوران اردبیلی سیستم هوشمند مانیتورینگ Clean Room ساختند

فناوران اردبیلی سیستم هوشمند مانیتورینگ Clean Room ساختند