مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 09:052020-04-10اجتماعي

پیش بینی رگبار باران و تندبادهای شدید در لرستان از بعدازظهر امروز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، بهروز مرادپور امروز جمعه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: بر اساس تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی، طی ساعات بعدازظهر امروز تا اواخر وقت با تشکیل توفان های تندری و وجود شرایط همرفتی در همه نقاط استان علاوه بر ابرناکی شاهد رگبار باران و رعد و برق و تندبادهای شدید خواهیم بود، که با توجه به شدت بارش در برخی از نقاط سبب آب گرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل ها و ایجاد رواناب سطحی می شود.

وی، گفت: فردا با تغذیه رطوبتی اندک در اغلب نقاط استان بارش هایی به صورت پراکنده، گاهی رعد و برق همراه با وزش بادهای شدید لحظه ای پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی لرستان، افزود: با افزایش شاخص های ترمودینامیکی طی امروز و فردا برای اغلب نقاط استان رخداد پدیده تگرگ و صاعقه وجود دارد.

مرادپور، تصریح کرد: همچنین در ساعاتی از امروز و فردا نیز برای اغلب نقاط استان پدیده گرد و غبار به همراه کاهش میدان دید افقی پیش بینی می شود.

وی، عنوان کرد: از روز یکشنبه تا روز سه شنبه رشد ابر و در مناطق بادخیز افزایش سرعت وزش باد پدیده های غالب آسمان استان خواهند بود و از نظر نوسانات دمایی طی 48 ساعت آینده دماهای کمینه و بیشینه کاهش می یابند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی رگبار باران و تندبادهای شدید در لرستان از بعدازظهر امروز

پیش بینی رگبار باران و تندبادهای شدید در لرستان از بعدازظهر امروز