مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 08:352020-04-10سياسي

غرب درمانده در مبارزه با کرونا/سلبریتی های غرب گرا به دنبال کاسبی


امام جمعه گرمسار با تأکید بر اینکه شیوع کرونا چهره مردان واقعی را در دنیا به نمایش گذاشت، گفت: کشوری های غربی که مدعی جامعه پیشرفته هستند از مبارزه با کرونا درماندند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید علیرضا آرامی ظهر آدینه در گفتگو عمومی با مردم از طریق فضای مجازی ضمن بیان اینکه گرمسار در مبارزه با کرونا بسیار خوب عمل کرده است، اظهار داشت: امروز یکی از مهم ترین مسئله و چالشی که با آن درگیر هستیم شیوع ویروس کرونا است که خوشبختانه اتحاد، همدلی، ایثارگری و جان فشانی اقشار مختلف مردم به ویژه پرستاران و پزشکان کشور توانسته کمک شایانی به حفظ سلامت مردم کند.

وی بابیان اینکه کشورهای غربی که مدعی جامعه پیشرفته هستند اکنون از مبارزه با کرونا درمانده اند، افزود: شیوع کرونا چهره مردان واقعی را در شرایط بحرانی به نمایش گذاشته است و جوانان باید الگوهای درست را در این شرایط انتخاب کنند.

کشورهای غربی طبل توخالی هستند امام جمعه گرمسار با تأکید بر اینکه پرستاران و پزشکان در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا قرار دارند، بیان کرد: کادر درمانی امروز در این آزمایش الهی خوش درخشیدند و محتکرین، سارقان و گران فروشان در این آزمایش الهی مردود شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرب درمانده در مبارزه با کرونا/سلبریتی های غرب گرا به دنبال کاسبی

غرب درمانده در مبارزه با کرونا/سلبریتی های غرب گرا به دنبال کاسبی