مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 07:062020-04-10اقتصادي

46 میلیارد ریال به نیازمندان تحت پوشش بهزیستی قزوین کمک شد


علیرضا وارثی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همزمان با شیوع ویروس کرونا، بهزیستی قزوین اقدام به برپایی هشت کارگاه تولیدی در زمینه ماسک کرد که این کار با کمک همیاران و موسسه های خیریه سطح استان شکل گرفت.

وی ادامه داد: همچنین طی این مدت سه هزار سبد کالا و 50 هزار وسیله بهداشتی نیز برای پیشگیری و مقابله با این بیماری بین نیازمندان استان توزیع شده است.

وارثی با بیان اینکه 100 هزار خانوار استان قزوین تحت پوشش بهزیستی قرار دارند، افزود: افراد تحت پوشش یا دچار محدودیت بوده، یا معلول هستند و یا با هر دو مشکل یاد شده روبرو بوده که نتیجه آن نیازمند بودن این قشر به تحت پوشش قرار دادن آنهاست.

این مسوول خاطرنشان کرد: یکی از رسالت های مهم و خطیر سازمان بهزیستی که در عرصه های اجتماعی و اقتصادی فعالیت دارد، حمایت از این جامعه هدف است که به نوعی آسیب دیده و یا در معرض انواع آسیب ها قرار دارند.

وارثی یادآور شد: بهزیستی قزوین با تمام توان و بضاعت خود در زمینه مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا درصدد حمایت و پوشش افراد و خانواده های بی بضاعت و نیازمند است که خوشبختانه تاکنون و به خصوص با کمک خیران استان توانسته به این رسالت خود به بهترن شکل ممکن عمل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

46 میلیارد ریال به نیازمندان تحت پوشش بهزیستی قزوین کمک شد

46 میلیارد ریال به نیازمندان تحت پوشش بهزیستی قزوین کمک شد