مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 05:352020-04-10سياسي

خودکفایی چالوس در مقابله با کرونا/ توزیع هزار و 500 بسته حمایتی


با همت گروه های جهادی در تولید ماسک، گان و مواد ضدعفونی کننده خودکفا شدیم، فضای رسانه ای شهرستان چالوس هم اقدامات فرهنگی خوبی برای تقویت بعد معنوی مردم انجام داد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس مازندران، عابدین داغمه چی فیروزجایی در نشست خبری با اشاره به اینکه هشت کارگاه های تولید ماسک با تولید روزانه 8 هزار ماسک و 300 گان در چالوس از ابتدای شیوع کرونا ویروس فعالیت خود را آغاز کردند، اظهار کرد: در همان ابتدای شیوع ویروس کرونا با کمبود گان در بیمارستان مواجه شدیم که بلافاصله یکی از کارگاه ها را به تولید گان بهداشتی اختصاص دادیم.

وی با بیان اینکه در این کارگاه ها خواهران بسیجی مشغول به کار هستند، افزود: بخشی از چرخ هایی که در این کارگاه ها استفاده می شود متعلق به بسیج سازندگی و عمده چرخ های متعلق به خود بسیجیان است.

فرمانده بسیج ناحیه شهرستان چالوس با اشاره به نیازی که در شهر چالوس در تولید مواد ضدعفونی کننده احساس می شد گفت: با همت گروه های جهادی و برای جلوگیری از بازار سیاه، 2 کارگاه تبدیل الکل به مواد ضدعفونی کننده، تشکیل و روزانه 4 هزار لیتر الکل تولید توسط نیروهای جهادی رایگان در بیمارستان ها، مراکز درمانی و تمامی مردم شهرستان توزیع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودکفایی چالوس در مقابله با کرونا/ توزیع هزار و 500 بسته حمایتی

خودکفایی چالوس در مقابله با کرونا/ توزیع هزار و 500 بسته حمایتی