مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 05:202020-04-10سياسي

ثبت نام اصناف و مشاغل کم خطر در سامانه سلامت از امروز + جزییات


کمیته اطلاع رسانی ستادملی مقابله با کرونا درباره نحوه ثبت نام اصناف و مشاغل کم خطر در سامانه سلامت از امروز برای شروع به کارمشروط و اخذ تعهد التزام اطلاعیه ای صار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در اطلاعیه شماره 4 کمیته اطلاع رسانی ستاد ملی مقابله با کرونا از همراهی مردم در کاهش ترددهای غیرضروری قدردانی و تاکید براستمرار اجرای فاصله گذاری اجتماعی به عنوان مهم ترین راهکار کنترل همه گیری بیماری کرونا گردیده است .

در این اطلاعیه آغاز به کار مشاغل غیر پر خطر مشروط به اخذ تعهد برای اجرای دستورالعملهای بهداشتی مصوب وزارت بهداشت برای مقابله با کرونا از تاریخ 23 فرودین در استان های کشور و از 30 فروردین در تهران ذکر شده و آمده است: 1.

برای شروع فعالیت مشاغل کم خطر در طرح فاصله گذاری هوشمند، کلیه واحدهای صنفی از صبح امروز جمعه می توانند در سامانه salamat.

gov.

ir به منظور دریافت دستورالعمل سلامت محیط کار، شاغلین، مشتریان و تایید تعهدنامه بصورت الکترونیکی برای التزام به رعایت دستورالعمل های بهداشتی مقابله با کرونا ثبت نام نمایند.

2.

اصناف پس از تایید تعهدنامه ، التزام به رعایت دستورالعمل بهداشتی مقابله با کرونا بصورت الکترونیکی - اخذ کد بهداشتی از طریق سامانه salamat.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام اصناف و مشاغل کم خطر در سامانه سلامت از امروز + جزییات

ثبت نام اصناف و مشاغل کم خطر در سامانه سلامت از امروز + جزییات