مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 04:002020-04-10سياسي

توزیع گوشت قربانی 16 رأس گاو و گوسفند در بین نیازمندان آملی


گوشت 2 رأس گاو و 14 رأس گوسفند قربانی همزمان با میلاد امام زمان(عج) به همراه بسته های نذری در بین نیازمندان این شهرستان توزیع شده است.

- حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان آمل، اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی اماکن عمومی، مصلی، مساجد و تکایا اعیاد شعبانیه امسال در این مکان ها برگزار نشده است.

وی با اشاره به برگزاری آنلاین برخی مراسم ها در شبکه های مجازی، افزود: با تلاش خیران، نیکوکاران و دفتر امام جمعه آمل هزینه های جشن عید ولادت امام زمان(عج) جمع آوری شده و با خرید و قربانی گوسفند و گاو، گوشت حاصل از آن بین نیازمندان توزیع شده است.

خطیب نماز جمعه آمل با اعلام توزیع بسته های نذری همزمان با میلاد امام زمان(عج)، بیان کرد: گوشت قربانی 2 رأس گاو و 14 رأی گوسفند همزمان با میلاد امام زمان(عج) با کمک خیران، افراد توانمند و تعدادی از گروه های جمع آوری کمک های مردمی بین نیازمندان، برخی بیماران مبتلا به کرونا ویروس، خانواده های بی سرپرست و بدسرپرست توزیع شده است.

این مسؤول با اشاره به بهره مندی حدود 500 نفر از خانواده های نیازمند از گوشت قربانی، اظهار کرد: علاوه بر توزیع گوشت قربانی در جشن نیمه شعبان با توجه به استقبال پرشور خیران و گروه های خیریه مردمی بسته های اقلام معیشتی بین نیازمندان ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع گوشت قربانی 16 رأس گاو و گوسفند در بین نیازمندان آملی

توزیع گوشت قربانی 16 رأس گاو و گوسفند در بین نیازمندان آملی