مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 03:152020-04-09سياسي

تشریح برنامه های راه و شهرسازی قزوین در جهت تحقق شعار سال


ابراهیم مبارک قدم روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان جهش تولید، برنامه های مدونی در حوزه مسکن، خدمات عمومی، طرح های لجستیکی و تکمیل شبکه معابر نیمه تمام در این استان تدارک دیده شده است.

وی ادامه داد: در حوزه مسکن، مهمترین برنامه ای که از اواخر سال گذشته تحت عنوان طرح اقدام ملی مسکن آغاز شده، احداث 2 هزار واحد مسکونی در استان بود که کار ثبت نام از متقاضیان نیز به انجام رسید و برای امسال نیز این ظرفیت به پنج هزار واحد مسکونی افزایش خواهد یافت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین ادامه داد: بخشی از اراضی مورد نظر برای احداث واحدهای یاد شده در حال تخصیص و واگذاری به سازندگان است و امیدواریم عملیات اجرایی واحدهای یاد شده نیز به زودی آغاز شود.

به گفته وی، از سه هزار واحد مسکونی در نظر گرفته شده در طرح اقدام ملی مسکن برای سال جاری تاکنون اراضی 700 واحد در سطح استان مشخص شده که به زودی در اختیار کارگزارهای ذیربط از جمله ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شرکت سرمایه گذاری بانک مسکن قرار می گیرد.

مبارک قدم یادآور شد: دستگاه های یاد شده نیز با به کارگیری انبوه سازان و شرکت های ساختمانی، پروژه های یاد شده را اجرایی کرده و در زمان اجرا نیز هما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح برنامه های راه و شهرسازی قزوین در جهت تحقق شعار سال

تشریح برنامه های راه و شهرسازی قزوین در جهت تحقق شعار سال