مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 ساعت 12:052020-04-09سياسي

ضرورت احساس نیازجامعه جهانی به امام زمان (عج) مقدمه ظهور است


از آنجایی که حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف برای تمام بشریت و جهانیان است باید با پذیرش عمومی و نیاز تمام مردم همراه باشد چراکه تا آن گاه که عموم جامعه جهانی احساس نیازمندی به امام زمان ارواحنا فدا نکند حضرت ظهور نخواهد کرد.

- امیر محمد رضایی زارعی عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: وجود نازنین امام مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) برای همه مردم جهان است و لذا یکی از اسباب ظهور آن است که باید پذیرش عمومی و نیاز تمام مردم نسبت به ایشان وجود داشته باشد؛ به عبارت دیگر مردم جهان باید نارسایی و ضعف قوانین بشری را برای اجرای عدالت درک کنند و به این حقیقت ایمان بیاورند که فقط در سایه اصول و پیوندهای مادی و قوانین بشری مشکلات بشریت حل نمی شود بلکه باید در سایه برنامه الهی، یک انسان الهی،همه نابه سامانی های جهان را بر طرف کند.

وی ادامه داد: تا در مردم جهان تقاضایی برای پذیرش برنامه الهی از سوی خداوند متعال نباشد و مردم حس نیازمندی به وجود امام زمان را احساس نکنند عرضه هر نوع برنامه الهی و ظهور امام زمان محقق نخواهد شد.

این پژوهشگر مهدویت با یادآوری فرازی از حیات مبارک حضرت علی (ع) خاطرنشان کرد: حضرت علی این حقیقت عظیم و بسیار مهم را به برخی از مردم پشیمان از جهالت و کوتاهی خود که بعد از گذشت 25 سال خانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت احساس نیازجامعه جهانی به امام زمان (عج) مقدمه ظهور است

ضرورت احساس نیازجامعه جهانی به امام زمان (عج) مقدمه ظهور است