مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 ساعت 11:062020-04-09سياسي

عمار حکیم: زنده کردن یاد شهید صدر باید از طریق اقتدا به اندیشه و سیره نورانی اش باشد


رییس جریان ملی الحکمه عراق خاطرنشان کرد: زنده کردن یاد و خاطره شهید صدر باید از طریق پیروی از شیوه ایشان و اقتدا به اندیشه و سیره نورانی اش باشد به طوری که خودخواهی تن نظرانه را کنار بگذاریم و به اقدام جمعی ببرای تحقق اهداف اصلاحی در راستای خدمت به بشریت ایمان داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ همزمان با فرا رسیدن چهلمین سالروز شهادت آیت الله سید محمد باقر صدر، رییس جریان ملی الحکمه عراق با صدور بیانیه ای نسبت به پیروی از سیره آیت الله صدر دعوت و به دوری از خودخواهی های تنگ نظرانه کرد.

به نقل از خبرگزاری الفرات، عمار حکیم در بیانیه ای به همین مناسبت اعلام کرد: نهم آوریل سال 1980 میلادی، امام شهید سید محمد باقر صدر (رضوان الله علیه) را کشتند غافل از اینکه او با طرح، ایده، روش و آثار معرفتی خود در چنین روزی متولد شد.

این خاصیت بزرگان است که شهادتشان بیانگر ولادت ابدی آنهاست.

حکیم افزود: زمانی که شهید بزرگوار ما ترور شد، دنیا به حقیقت فقدان شخصیت نادری که تاثیر آشکاری در دفاع از اسلام و انسان برجا گذاشت، پی برد.

او با روش خود برای ساختن انسان مسلمان مسلح به آگاهی و قادر به همگامی با زمانه و تحولات و ملزومات آن، نمونه ارزنده ای ارائه کرد و برای پرکردن خلأ فکری جوانان مسلمان مجاهدانه کوشید و مجموعه آثاری از خود به یادگار گذاشت که جو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمار حکیم: زنده کردن یاد شهید صدر باید از طریق اقتدا به اندیشه و سیره نورانی اش باشد

عمار حکیم: زنده کردن یاد شهید صدر باید از طریق اقتدا به اندیشه و سیره نورانی اش باشد