مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 ساعت 06:202020-04-09حوادث

دستگیری سارقان داخل خودرو در همدان/قاچاقچی دام در ملایر دستگیر شد


دستگیری 2 سارق در فامنین، کشف 500 میلیون ریال دام قاچاق در ملایر و دستگیری سارقان داخل خودرو در همدان عناوین اخبار کوتاه انتظامی استان همدان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فرمانده انتظامی شهرستان فامنین از کشف 2 فقره سرقت و دستگیری 2 سارق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی حسن حیدری گفت: مأموران انتظامی شهرستان فامنین حین گشت زنی در سطح شهر 2 نفر سارق را در ساختمان های مسکن مهر مشاهده و برای بررسی موضوع اقدام کردند.

سرهنگ حیدری گفت: پس از بررسی مأموران مشخص شد هر دو نفر در حال سرقت وسایل از ساختمان های نیمه کاره هستند که بلافاصله دستگیر و به مقر پلیس منتقل شدند.

وی ادامه داد: در تحقیقات بعدی هر دو سارق به یک فقره سرقت منزل با همدستی یکدیگر اعتراف کردند و متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

کشف 500 میلیون ریال دام قاچاق در ملایر فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف 500 میلیون ریال گوسفند فاقد مجوز قانونی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد باقر سلگی در تشریح این خبر گفت: مأموران مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی ملایر، با کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به این شهرستان، به یک دستگاه خودرو به رانندگی یک نفر مشکوک شدند که با هماهنگی قضایی این خودرو را جهت بررسی دقیق تر متوقف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارقان داخل خودرو در همدان/قاچاقچی دام در ملایر دستگیر شد

دستگیری سارقان داخل خودرو در همدان/قاچاقچی دام در ملایر دستگیر شد