مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 ساعت 04:152020-04-09دانش

امکان «میهمان درسی» دانشجویان آزاد در نزدیکترین واحد به محل سکونت


رییس دانشگاه آزاد اسلامی از امکان بهره مندی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی از امتیاز «میهمان درسی» در نزدیک ترین واحد محل سکونت خود خبر داد.

- رییس دانشگاه آزاد اسلامی از امکان بهره مندی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی از امتیاز میهمان درسی در نزدیک ترین واحد محل سکونت خود خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، دیدار نوروزی محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی با معاونان و مدیران کل معاونت علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

طهرانچی در این جلسه با اشاره به ظرفیت ها و گستردگی دانشگاه آزاد اسلامی در کشور، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی بیش از 400 واحد و مرکز دانشگاهی در سراسر کشور دارد که این ظرفیت بی نظیر می تواند در شرایط ویژه ای که ویروس کرونا کشور را تحت تأثیر قرار داده، به اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند کمک کند.

وی ادامه داد: یکی از این اقدامات که دانشگاه آزاد اسلامی می تواند مبدع و متولی آن باشد، طرح نوین فاصله گذاری هوشمند برای حضور دانشجویان مقطع دکتری در کلاس های آموزشی و دانشجویان سایر مقاطع در آزمایشگاه ها و کارگاه ها و برگزاری جلسات دفاع از پایان نامه و رساله دانشجویان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان «میهمان درسی» دانشجویان آزاد در نزدیکترین واحد به محل سکونت

امکان «میهمان درسی» دانشجویان آزاد در نزدیکترین واحد به محل سکونت