مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 ساعت 04:102020-04-09پزشكي

وضعیت خراسان رضوی همچنان قرمز است


مشهد _ استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه وضعیت استان همچنان قرمز است، گفت: قطعا با همت و تلاش مدافعان سلامت و کادر درمانی از بحران ویروس کرونا عبور می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رزم حسینی در ارتباط ویدئو کنفرانسی با رییسان دانشگاه ها، دانشکده های علوم پزشکی و شبکه های بهداشت و درمان شهرستان ها که همزمان با روز جهانی بهداشت صورت گرفت، ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی کادر درمانی برای خدمت رسانی به بیماران کرونا، بر لزوم تداوم اقدامات پیشگیرانه در راستای قطع زنجیره انتقال ویروس تاکید کرد.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه امروز همه علمای عظام، مسؤولان و مردم بر لزوم رعایت اصول بهداشتی و حفظ سلامت تاکید دارند، افزود: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، طی هفته های گذشته شاهد محدودسازی در بخش های مختلفی بوده ایم و ارکان حاکمیت در این حوزه به لطف خدا هماهنگ عمل کرده اند.

وی با قدردانی از همکاری مردم شریف استان در زمینه شکست زنجیره انتقال ویروس کرونا، عنوان کرد: در روز طبیعت مردم مشهد و شهرستان های استان همکاری خوبی داشتند و در خانه ماندند، این حرکت همبستگی خوبی بود که در استان شاهد بودیم و امید می رود همچنان تداوم داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت خراسان رضوی همچنان قرمز است

وضعیت خراسان رضوی همچنان قرمز است