مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 ساعت 04:002020-04-09اقتصادي

افزایش بارش ها در کشور/ بیشتر نقاط همچنان دچار خشکسالی بلند مدت است


رییس مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی ضمن بیان اینکه بارش ها در کشور تاکنون 22 درصد بیشتر از حد نرمال بوده است، گفت: با این وجود همچنان بخش زیادی از کشور در شرایط خشکسالی شدید و متوسط بلند مدت قرار دارد.

- رییس مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی ضمن بیان اینکه بارش ها در کشور تاکنون 22 درصد بیشتر از حد نرمال بوده است، گفت: با این وجود همچنان بخش زیادی از کشور در شرایط خشکسالی شدید و متوسط بلند مدت قرار دارد.

احد وظیفه در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه بارش های اخیر در کشور سبب شده است که مقداری از کمبود بارش ها در غرب و جنوب غرب جبران شود، اظهار کرد: برای مثال پیش از این در استان چهار محال و بختیاری که سرشاخه زاینده رود است حدود 28 درصد کمبود بارش نسبت به میانگین بلند مدت داشتیم که این رقم در حال حاضر به حدود 19 درصد رسیده است.

در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز با وجود بارش های اخیر در حال حاضر حدود 16 درصد کمبود بارش نسبت به میانگین بلند مدت داریم.

بارش در حد نرمال و بالاتر در بیشتر نقاط کشور طی امسال رییس مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی با بیان اینکه در برخی دیگر از استان ها از جمله اصفهان، کرمانشاه، کردستان و یزد بارش ها تا حدودی کمتر از نرمال است، تصریح کرد: به جز این استان ها بار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بارش ها در کشور/ بیشتر نقاط همچنان دچار خشکسالی بلند مدت است

افزایش بارش ها در کشور/ بیشتر نقاط همچنان دچار خشکسالی بلند مدت است