مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 ساعت 03:502020-04-09سياسي

حکم انتصاب وزیر جدید کشاورزی/ تعیین 34 اولویت برای وزارت جهاد


رییس جمهور با استناد به اصول 87 و 133 قانون اساسی و با توجه به رای اعتماد مجلس شورای اسلامی، طی حکمی کاظم خاوازی را به عنوان وزیر جهاد کشاورزی منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلا روحانی که با استناد به اصول 87 و 133 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و با عنایت به رأی اعتماد مجلس شورای اسلامی، روز چهارشنبه کاظم خاوازی را به سمت وزیر جهاد کشاورزی منصوب کرده بود، طی پیوست حکمی در دو بخش عمومی و تخصصی، اولویت های سی و چهارگانه این وزارتخانه را ابلاغ کرد.

رییس جمهور در این پیوست حکم، از خاوازی خواسته است برنامه های وزارتخانه تحت مدیریت خود را با توجه دقیق به جهت گیری ها و اولویت های سی و چهار گانه تنظیم کرده و برنامه های اجرایی را ظرف 2 ماه به دفتر وی ارایه کند.

روحانی همچنین در این پیوست حکم، سازمان برنامه و بودجه کشور را موظف کرد هر 6 ماه یک بار گزارش مقایسه ای از پیشرفت و تحقق برنامه درباره اولویت های ابلاغی را به دفتر رییس جمهور ارایه نماید تا عملکرد و چگونگی پیشرفت برنامه ها ارزیابی شود.

متن حکم پیوست به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم جناب آقای دکتر کاظم خاوازی وزیر محترم جهاد کشاورزی دولت دوازدهم، بر اساس برنامه هایی که در دوران انتخابات ریاست جمهوری به مردم ارائه شده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکم انتصاب وزیر جدید کشاورزی/ تعیین 34 اولویت برای وزارت جهاد

حکم انتصاب وزیر جدید کشاورزی/ تعیین 34 اولویت برای وزارت جهاد