موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - نعيمه نظام دوست - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - كميسيون اجتماعي - مستمري بگيران - جودوي قهرماني جهان - كلانشهر كرمانشاه - فيلم فصل فراموشي فريبا - صادق آملي لاريجاني - سامانه ضد تگرگ - فاز دوم هدفمندي يارانه ها - ديپلمه هاي نظري - قطعات كامپيوتر - سيدمجيد حسيني - شركت شهرك هاي صنعتي البرز - شادي مردم ايران - روسكومنادزور - سريعترين خودروها

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 ساعت 03:102020-04-08سياسي

فرایند جدید توانمندسازی مددجویان کمیته امداد به زودی اجرا می شود


قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: فرایند توانمندسازی و اشتغال مددجویان بر اساس یک فرایند جدید بازطراحی و در مرحله ابلاغ است.

- ایلام-قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: فرایند توانمندسازی و اشتغال مددجویان بر اساس یک فرایند جدید بازطراحی و در مرحله ابلاغ است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین صمصامی در نشست شورای مدیران کمیته امداد استان ایلام اظهار کرد: اصل بر توانمندسازی خانواده های مددجو، بهترین راهکار برای مواجهه با مشکلات اقتصادی خانواده ها در شرایط فعلی کشورمان است.

وی بیان کرد: اگرچه که توانمندسازی خانواده ها چند سالی است که توسط این نهاد در حال اجراء است اما روند توانمندسازی متناسب با شرایط کشور و بر اساس یک فرایند جدید توسط این نهاد باز طراحی و در کمیته برنامه ریزی در حال بررسی است که به زودی ابلاغ خواهد شد.

وی افزود: کمیته امداد در این زمینه بر اساس تجربیاتی که داشته و با استفاده از ابزارهایی که در اختیار دارد در راستای توانمندسازی خانواده ها به مواجهه مشکلات اقتصادی کشور خواهد رفت.

صمصامی با عنوان اینکه ایجاد اشتغال برای خانواده های مددجو و نیازمند از بهترین راهکارها و ابزارهای ما خواهد بود گفت: در همین راستا سال گذشته چهار هزار و 600 میلیارد تومان صرف ایجاد شغل برای مددجویان این نهاد شد و تعداد 174


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرایند جدید توانمندسازی مددجویان کمیته امداد به زودی اجرا می شود

فرایند جدید توانمندسازی مددجویان کمیته امداد به زودی اجرا می شود