مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 23:252020-04-08اقتصادي

مطالبات مؤسسات تشخیصی و درمانی استان بوشهر پرداخت شد


مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر از پرداخت مطالبات مؤسسات تشخیصی درمانی خبر داد و گفت: مبلغ 469 میلیارد ریال از مطالبات مؤسسات طرف قرارداد بیمه سلامت در استان بوشهر پرداخت شده است.

- پرویز رمضانی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در راستای حمایت از حوزه سلامت استان با توجه به تأمین اعتبار از سوی سازمان بیمه سلامت ایران، از ابتدای شیوع کرونا تاکنون 469 میلیارد ریال از مطالبات مؤسسات تشخیصی درمانی طرف قرارداد از جمله بیمارستان ها، داروخانه ها، آزمایشگاه ها، مراکز تصویربرداری، فیزیوتراپی، مطب های پزشکان عمومی و متخصص و درمانگاه های سطح استان پرداخت شده است.

وی بیان کرد: با پیگیری های مداوم مدیرعامل سازمان در تأمین و اختصاص منابع برای پرداخت به مؤسسات طرف قرارداد علاوه بر تسویه حساب کل مطالبات سال 97 مؤسسات خصوصی و دولتی غیر دانشگاهی، مطالبات سال 98 بیمارستان های دانشگاهی و بیمارستان ها و مراکز غیر دانشگاهی تا آبان ماه و داروخانه ها تا آذرماه پرداخت شده است.

مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر خاطرنشان کرد: امید است این روند پرداخت ها بر ارتقا کیفیت خدمات به بیمه شدگان سازمان مؤثر باشد.

رمضانی افزود: به منظور کاهش ترددها و جلوگیری از انتقال و شیوع ویروس کرونا، اعتبار قرارداد مؤسسات درمانی با بیمه سلامت بدون نیاز به مراجعه تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبات مؤسسات تشخیصی و درمانی استان بوشهر پرداخت شد

مطالبات مؤسسات تشخیصی و درمانی استان بوشهر پرداخت شد