مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 20:302020-04-08بين الملل

150 نفر از اعضای خاندان آل سعود به کرونا مبتلا شده اند/ انتقال ملک سلمان به جده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، برخی رسانه ها بامداد پنجشنبه به وقت تهران از ابتلای اعضای دربار آل سعود به ویروس کشنده کرونای جدید خبر دادند.

- منابع خبری از ابتلای ده ها نفر از اعضای خاندان سلطنتی آل سعود به ویروس کرونا و انتقال پادشاه این کشور از کاخ اصلی خود به یک کاخ دورافتاده در شهر جده خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، برخی رسانه ها بامداد پنجشنبه به وقت تهران از ابتلای اعضای دربار آل سعود به ویروس کشنده کرونای جدید خبر دادند.

روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در گزارشی به نقل از منابع آگاه نوشته نزدیک به 150 نفر از اعضای خاندان سلطنتی آل سعود به ویروس کرونای جدید مبتلا شده اند.

برخی از این نفرات جزو اعضای بلندپایه خانواده سلطنتی نیستند.

به ادعای این رسانه، شاهزاده فیصل بن بندر بن عبدالعزیز استاندار شهر ریاض نیز به دلیل ابتلا به کرونا در بخش مراقبتهای ویژه بستری است.

همچنین گفته می شود که ملک سلمان پادشاه 84 ساله عربستان نیز از بیم ابتلا به کرونا خود با خارج شدن از کاخ اصلی خود، به یک کاخ دور افتاده نزدیک شهر جده کنار دریای سرخ قرنطینه رفته است.

این منبع خبری به نقل از نیویورک تایمز نوشت که سفارت عربستان در واشنگتن تاکنون از ارائه هرگونه اظهار نظر در این زمینه خودداری کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

150 نفر از اعضای خاندان آل سعود به کرونا مبتلا شده اند/ انتقال ملک سلمان به جده

150 نفر از اعضای خاندان آل سعود به کرونا مبتلا شده اند/ انتقال ملک سلمان به جده