مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 17:552020-04-08اقتصادي

شکستن رکورد بارندگی آستارا / بارش 40 سانتی متری برف در حیران


رییس اداره هواشناسی بندر مرزی آستارا از شکسته شدن رکورد بارش های فروردین ماه در فروردین 1399 نسبت به آمار ثبت شده در بلند مدت اقلیمی شهرستان خبر داد.

- ایسنا/گیلان رییس اداره هواشناسی بندر مرزی آستارا از شکسته شدن رکورد بارش های فروردین ماه در فروردین 1399 نسبت به آمار ثبت شده در بلند مدت اقلیمی شهرستان خبر داد.

فردین فرتوت نیا در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: از اول فروردین ماه سال جدید تاکنون، بالغ بر 223 میلی متر باران در آستارا باریده است، که در مقایسه با آمار ثبت شده در بلند مدت اقلیمی، رشد قابل توجهی دارد و در اصل ثبت یک رکورد جدید را در ایستگاه بین المللی سینوپتیک 29 ساله شهرستان نشان می دهد.

وی با بیان اینکه بارش در فروردین ماه سال گذشته (1398) بالغ بر 208 میلی متر بوده است، ادامه داد: با احتساب بارش 99 میلی متری باران از ساعت 16 عصر روز دوشنبه (18 فروردین ماه) تاکنون، مجموع بارش فرورین ماه این شهرستان به رقم 223 میلی متر رسید.

وی افزود: میانگین بارش باران در بلند مدت اقلیمی، رقمی معادل 86 میلی متر است که این افزایش، میزان میانگین بارشی را در این ایستگاه ارتقاء می بخشد.

فرتوت نیا در بخش دیگر سخنان خود از بارش قابل توجه برف در ارتفاعات شهرستان خبر داد و تصریح کرد: با ورود این سیستم سرد و بارشی، در روستای چملر 50 سانتی متر و ونه بین و حیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکستن رکورد بارندگی آستارا / بارش 40 سانتی متری برف در حیران

شکستن رکورد بارندگی آستارا / بارش 40 سانتی متری برف در حیران