مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 17:252020-04-08سياسي

دوران پساکرونا در جهان با پیش از آن متفاوت است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، عباس مقتدایی چهارشنبه شب در سلسله نشست های زاویه نو با موضوع کرونا و روابط بین الملل که از طریق فضای مجازی برگزار شد افزود: در عرصه بین المللی چون ارتباطات جمهوری اسلامی ایران بر اساس خود اکتفایی حداکثری است تأثیر زیادی از دیگر کشورها نمی گیرد، لذا اگر به طور مثال در بورس آمریکا اتفاقی می افتد و این موضوع تأثیرش در بورس دیگر کشورها نیز قابل مشاهده است در ایران چون اقتصاد آن مبتنی بر اتکای درون است آسیب کمتری خواهد دید.

وی ادامه داد: ایران در سایر بخش ها نیز تأثیر مشابهی دارد اما در حوزه پزشکی موضوع کمی متفاوت است.

منتخب مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود با اشاره به رویکرد غرب پس از جنگ جهانی دوم ادامه داد: دو جنگ جهانی که در غرب رخ داد دامنه آن بسیاری از کشورهای شرقی را نیز تحت تأثیر قرار داد که موضوع این دو جنگ آن بر سر خاک بود و پس از آن بود که مرزها را برداشته شد.

مقتدایی بیان کرد: بر همین اساس در غرب به دنبال ایجاد یکسری مشترکات میان خود بودند و پول واحد، ادبیات و … را مشترک کردند.

وی ادامه داد: در همین زمان فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی رییس جمهور آمریکا یک سخنرانی کرد مبنی بر اینکه در قرن گذشته رویارویی ما بر اساس بلوک شرق بود و بعد از آن نظم نوین جهانی را شکل دادند و شروع کردند به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوران پساکرونا در جهان با پیش از آن متفاوت است

دوران پساکرونا در جهان با پیش از آن متفاوت است