مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 15:452020-04-08پزشكي

استاندار: درمان اتباع کرونایی درقم رایگان است


بهرام سرمست عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید از قرارگاه مردمی کریمه اهل بیت (س)، بابیان مصوبات کشور در راستای مقابله با شیوع بیماری کرونا، اضافه کرد: طبق این مصوبات بیماران بهبودیافته بعد از ترخیص از بیمارستان، در نقاهتگاه ها نگهداری و یا در صورت وجود شرایط مناسب قرنطینه خانگی می شوند.

وی ادامه داد: از دیگر مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا در مورد افراد مبتلا به کرونا می باشد که مراکز بهداشت مکلفند ابتلای فرد به بیماری کرونا را با حفظ شرایط محرمانگی به اطلاع خانواده و محل کار وی برسانند تا از انتقال ویروس به دیگران جلوگیری شود و در این زمینه با افراد متخلف نیز برخورد می شود.

وی گفت: الزامات قانونی، ضمانت های اجرایی و سازوکار نظارتی اجرای این مصوبات آماده شده است و در حال حاضر در حال اجرا می باشد.

استاندار قم خدمات و فعالیت های منظم و موثر قرارگاه های مردمی و نیروهای داوطلب در زمینه ، کنترل شیوع بیماری و آموزش های عمومی پیشگیری از ابتلا به کرونا را موردتوجه قرارداد و تصریح کرد: ستادهای مردمی خوبی در این زمینه نقش خود را ایفا نموده اند و بایستی این گونه خدمات هماهنگ و مردمی در دوران پسا کرونا نیز به صورت ساماندهی شده و هدفمند ادامه یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار: درمان اتباع کرونایی درقم رایگان است

استاندار: درمان اتباع کرونایی درقم رایگان است