مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 15:252020-04-08اقتصادي

19 پایگاه هلال احمر به غربالگری در مبادی ورودی یزد پرداختند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، محسن حرازی زاده، روز چهارشنبه در دیدار با جمعی از خبرنگاران خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان یزد با اشاره به اینکه هلال احمر یکی از ارگان های پیشتاز برای مقابله با کرونا در سطح استان یزد بود، اظهار داشت: کار غربالگری و تب سنجی برای نخستین بار در کشور در یزد انجام شد.

وی با اشاره به اینکه البته تب سنجی در پایش کرونا مثمرثمر واقع نشد، افزود: پس از آن با اندازه گیری درصد اکسیژن خون و با درصد خطای کمتری اقدام به غربالگری در مبادی ورودی شد.

حرازی زاده ادامه داد: ابتدا 22 تیم و سپس 19 تیم در پایگاه های هلال احمر به غربالگری و اندازه گیری میزان اکسیژن خون مشغول هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد خاطرنشان کرد: نیروهای هلال احمر علاوه بر وظیفه ذاتی خود که رفع آلام بشری است، سعی در آرامش روحی مردم دارند و تلاش می کنند از طرق مختلف مردم را ترغیب به مراقبت از خود و اعضای خانواده خود کنند.

حرازی زاده همچنین از ورود داوطلبان هلال احمر به موضوع تولید ماسک و گان خبر داد و گفت: امروز 20 فرودین ماه، 564 گان، 108 کلاه، 504 ساق دست و هزار و 300 ماسک در سالن جمعیت هلال احمر استان تولید شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، در این جلسه که با حضور مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد برگزار شد، از تلاش های زارع زاده تقدیر و محمدمهدی اقبالی به ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

19 پایگاه هلال احمر به غربالگری در مبادی ورودی یزد پرداختند

19 پایگاه هلال احمر به غربالگری در مبادی ورودی یزد پرداختند