مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 15:252020-04-08سياسي

اجرای بی قیدو شرط فاصله گذاری اجتماعی مورد توجه قرار گیرد


استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه هرگونه فراخوان برای جمع آوری کمک های مردمی مرتبط با کرونا باید با مجوز هلال احمر باشد، گفت: نیت بسیاری از افراد و گروه هایی که اقدام به جمع آوری کمک های مردمی می نمایند خیر است اما باید تابع قانون باشیم و دستگاه .

- ایسنا/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه هرگونه فراخوان برای جمع آوری کمک های مردمی مرتبط با کرونا باید با مجوز هلال احمر باشد، گفت: نیت بسیاری از افراد و گروه هایی که اقدام به جمع آوری کمک های مردمی می نمایند خیر است اما باید تابع قانون باشیم و دستگاه قضایی با متخلفین برخورد می کند.

محمدمهدی شهریاری امروز چهارشنبه 20 فروردین در بیست و ششمین جلسه ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا ضمن تبریک نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام از تلاش و همراهی این عزیزان در تامین امنیت بویژه در بحث مدیریت کرونا قدردانی کرد و گفت: به دنبال هشدارهای وزارت بهداشت مبنی بر نقش شرایط آب و هوایی در شیوع ویروس کرونا، استان نیز به مرحله هشدار رسیده است می طلبد مردم بیش از روزهای گذشته رعایت کنند.

وی افزود: بی توجهی بخشی از مردم به عدم رعایت الزامات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی علاوه بر تشدید بحران، همه زحمت مدافعان سلامت را به باد می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بی قیدو شرط فاصله گذاری اجتماعی مورد توجه قرار گیرد

اجرای بی قیدو شرط فاصله گذاری اجتماعی مورد توجه قرار گیرد