مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 15:152020-04-08سياسي

19 پایگاه هلال احمر به غربالگری در مبادی ورودی یزد پرداختند


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از فعالیت 19 پایگاه هلال احمر به منظور غربالگری در مبادی ورودی استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن حرازی زاده، روز چهارشنبه در دیدار با جمعی از خبرنگاران خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان یزد با اشاره به اینکه هلال احمر یکی از ارگان های پیشتاز برای مقابله با کرونا در سطح استان یزد بود، اظهار داشت: کار غربالگری و تب سنجی برای نخستین بار در کشور در یزد انجام شد.

وی با اشاره به اینکه البته تب سنجی در پایش کرونا مثمرثمر واقع نشد، افزود: پس از آن با اندازه گیری درصد اکسیژن خون و با درصد خطای کمتری اقدام به غربالگری در مبادی ورودی شد.

حرازی زاده ادامه داد: ابتدا 22 تیم و سپس 19 تیم در پایگاه های هلال احمر به غربالگری و اندازه گیری میزان اکسیژن خون مشغول هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد خاطرنشان کرد: نیروهای هلال احمر علاوه بر وظیفه ذاتی خود که رفع آلام بشری است، سعی در آرامش روحی مردم دارند و تلاش می کنند از طرق مختلف مردم را ترغیب به مراقبت از خود و اعضای خانواده خود کنند.

حرازی زاده همچنین از ورود داوطلبان هلال احمر به موضوع تولید ماسک و گان خبر داد و گفت: امروز 20 فرودین ماه، 564 گان، 108 کلاه، 504 ساق دست و هزار و 300 ماسک در سالن جمعیت هلال احمر استان تولید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

19 پایگاه هلال احمر به غربالگری در مبادی ورودی یزد پرداختند

19 پایگاه هلال احمر به غربالگری در مبادی ورودی یزد پرداختند