مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 15:052020-04-08سياسي

تشکیل شبکه هنر و ادب در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب در قم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، سید محمد حسن یزدی نژاد بعد از ظهر چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید آوینی، اظهار داشت: جوانان امروزی بیش از هر زمان دیگری به الگوهای شایسته نیاز دارند و می توانیم از شهید آوینی به عنوان مظهر هنرمند بسیجی متعهد یاد کنیم و این شهید والا مقام را به عنوان الگو به جوانان معرفی کنیم.

وی با بیان اینکه شهید آوینی در اوج دوران دفاع مقدس به ندای بنیانگذار انقلاب لبیک گفت، عنوان کرد: شهید آوینی در خط مقدم جبهه های حق علیه باطل حاضر شد و نسبت به ثبت و ضبط هنرمندانه رشادت های رزمندگان اقدام کرد که این اقدام شهید هنرمند ماندگار و تاریخ ساز شد.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان قم با بیان اینکه در زمان کنونی با توجه به پیچیدگی های عرصه های اجتماعی و ارتباطی باید شبکه منسجم فرهنگ و هنر به ویژه شبکه هنرمندان انقلابی و بسیجی شکل بگیرد، گفت: در همین راستا برای رسیدن به اهداف عالی انقلاب برنامه ریزی لازم برای نقش آفرینی هنرمندان بسیجی در حوزه فرهنگ و هنر در سازمان مرکزی بسیج هنرمندان کشور صورت گرفته است.

وی با تأکید بر اینکه در شبکه فرهنگی و هنری هنرمندان انقلاب اسلامی هیچ اقدامی قائل به شخص نیست، گفت: همه اقدامات در قالب یک شبکه مشخص دنبال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل شبکه هنر و ادب در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب در قم

تشکیل شبکه هنر و ادب در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب در قم