مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 14:352020-04-08پزشكي

نقش محوری مردم در کنترل کرونا/ برای سلامت هر هزینه ای را می دهیم


مردم نقش محوری را در مسئله کنترل کرونا بر عهده دارند و توصیه هایی که گفته می شود برای حفظ سلامت خودشان است و برای حفظ سلامت مردم حاضر هستیم هر هزینه ای را بدهیم - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا شریعتی بعدازظهر چهارشنبه در نشست ستاد مدیریت بیماری ناشی از ویروس کرونا اظهار کرد: وقتی به اهالی برخی شهرستان ها مثل باوی، خرمشهر و اهواز تذکر داده می شود که مراقبت بیشتری داشته باشند برای این است که از طغیان بیماری جلوگیری شود.

وی افزود: نتایج مثبت خودبه خود در روند بیماری حاصل نمی شوند بلکه با تلاش مضاعف، مراجعه به متخصصان فن، اجرایی کردن تصمیمات اتخاذ شده می توان این بیماری را کنترل کرد و باید پیش فرض ذهنی ما درباره کرونا منطبق با واقعیت باشد.

استاندار خوزستان بیان کرد: اگر مردم رفتارهایشان را در مقابل ویروس کرونا اصلاح نکنند ما با مشکلات بیشتری مواجه خواهیم شد؛ وقتی اعلام می شود در مراسم تشییع جنازه و ترحیم شرکت نکنید یا عروسی برگزار نشود برای این است که نگران طغیان بیماری هستیم.

شریعتی توضیح داد: به دلایل مختلفی در غرب اهواز با یکسری مراسم تشییع و تجمع روبه رو شدیم که منجر به گسترش بیماری شد، اگر امروز می بینیم که غرب اهواز به نسبت قبل، تعداد بیمارانش بیشتر شده است برای اینکه برخی از مردم فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نکرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش محوری مردم در کنترل کرونا/ برای سلامت هر هزینه ای را می دهیم

نقش محوری مردم در کنترل کرونا/ برای سلامت هر هزینه ای را می دهیم