مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 14:052020-04-08سياسي

خدمات داوطلبانه مجمع خیرین سلامت در قم الگوسازی شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، بهرام سرمست بعد از ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از دفتر مجمع خیرین سلامت استان قم، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد امام زمان (عج)، اظهار کرد: خیرین و گروه های مردمی در گذر از بحران ها نقشی اثرگذار دارند.

وی صحنه وقوع بحران ها را فرصت به کارگیری دانش و تخصص مدیران دانست و افزود: در نظر گرفتن نقاط قوت و ضعف و به کار گرفتن تجربیات سایر بحران ها و نیز بهره مندی از آموخته های مدیریتی، راهکار مدیریت استان در مواجهه با بحران ها است.

استاندار قم با بیان پیشتازی خیرین در کمک رسانی و مساعدت به مردم، عنوان کرد: در بحران شیوع بیماری کرونا مجمع خیرین سلامت به صورت داوطلبانه و با نیت کار خیر و با قدرت وارد میدان عمل شدند و خدمات قابل توجهی نیز ارائه می دهند.

وی خدمت در شرایط بحرانی را توفیقی بزرگ دانست و گفت: اثر بخشی مفید در شرایط بحرانی توفیقی است که نصیب افراد می شود و باید از تمام توان و ظرفیت ها برای خدمت به مردم استفاده کنیم.

بهره گیری از ظرفیت ها و تقسیم کار در مدیریت بحران قم سرمست در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هنر مدیریت در بکارگیری ظرفیت ها، گفت: رویکرد مدیریت استان، تقسیم وظایف و به حداقل رساندن موازی کاری ها و افزایش تعامل و هم افزایی در استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات داوطلبانه مجمع خیرین سلامت در قم الگوسازی شود

خدمات داوطلبانه مجمع خیرین سلامت در قم الگوسازی شود