مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 13:452020-04-08اقتصادي

ساعت جدید اجرای طرح ترافیک تهران اعلام شد


غلامحسین محمدی عصر چهارشنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: بر اساس مصوبه شورای ترافیک شهر تهران طرح های ترافیکی (طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا) از روز شنبه هفته آینده 23 فروردین تا پایان اجرای فاصله گذاری اجتماعی از ساعت 7:30 تا 19 اجرا می شود.

وی ادامه داد: بر اساس تصمیم این شورا، با توجه به تغییر شروع و خاتمه فعالیت اداره های دولتی از 23 فروردین ماه امسال که منجر به افزایش تقاضای سفر در ابتدای روز می شود شناورسازی ساعت کاری طرح های ترافیک به مدت 2 ساعت به ستاد ملی مقابله با کرونا پیشنهاد شد.

همچنین بر اساس مصوبه امروز (چهارشنبه) شورای ترافیک تهران مقرر شد: بر اساس اعلام ساعت کاری از روز شنبه توسط دولت که 7 تا 14 اعلام شده، طرح ترافیک به صورتی در نظر گرفته شود که قبل از ساعت طرح بتوان وارد محدوده ترافیکی شد و در ساعت 14 تا 16 نیز امکان خروج وجود داشته باشد و این مساله برای افرادی که با ماشین شخصی در محل کار حاضر می شوند مناسب است، همچنین سبب می شود تا ساعت 19 افراد جهت تردد متفرقه وارد محدوده طرح نشوند.

بر اساس این گزارش، از روز شنبه 23 فروردین شهروندان باید در کارت شهروندی خود حداقل 56 هزار تومان اعتبار داشته باشند؛ چراکه در غیر این صورت طرح ترافیک برای آنها با ضریب یک حساب می شود و در واقع 20 درصد به ضرر آنها خواهد بود و البته برای هف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساعت جدید اجرای طرح ترافیک تهران اعلام شد

ساعت جدید اجرای طرح ترافیک تهران اعلام شد