مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 13:102020-04-08سياسي

طرح غربالگری هلال احمر در یزد موفقیت آمیز بود


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد با اشاره به موفقیت آمیز بودن طرح غربالگری و تب سنجی هلال احمر استان در مبادی ورودی شهرهای استان باتوجه به اهداف مدنظر، - گفت: در زمان فعالیت پایگاه های غربالگری هلال احمر قریب 576 هزار نفر غربالگری شدند.

دکتر محسن حرازی زاده امروز در جمع خبرنگاران با تاکید بر این که هدف از اطلاعرسانی در مورد اقدامات هلال احمر در جریان مبارزه با بحران کرونا بزرگنمایی فعالیت های صورت گرفته نیست، گفت: امیدواریم با کمک رسانه ها خدمات این جمعیت به نحو مطلوب به مخاطبان معرفی شود و از طرفی با شفاف سازی امور، اثربخشی خدمات خود را افزایش دهیم.

وی افزود: اطلاعرسانی در مورد خدمات ارائه شده همچنین منجر به تقویت اعتماد عمومی نسبت به فعالیت های هلال احمر می شود و مانع از جایگزینی برخی اخبار و اطلاعات نادرست از طریق فضاهای مجازی جهت مخاطبان می شود.

وی با اشاره به فعالیت 170 نفر به عنوان پرسنل هلال احمر استان، گفت: ماهیت کار هلال احمر به نحوی است که بیشتر از توان اعضا و داوطلبان خود که در همه رده های سنی و مشاغل مختلف هستند، بهره گرفته می شود و برحسب توانمندی و آموزش های ارائه شده به آنها شاهد موفقیت ها و کاستی ها در فعالیت ها هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح غربالگری هلال احمر در یزد موفقیت آمیز بود

طرح غربالگری هلال احمر در یزد موفقیت آمیز بود