مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 13:052020-04-08پزشكي

شهروند 90 ساله کاشمری کرونا را شکست داد


محمد جواد یزدانی روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: این پیرمرد بیمار با علائم بیماری حاد تنفسی شامل تب، تنگی نفس و کاهش اکسیژن خون در بیمارستان شهید مدرس کاشمر بستری شد و براساس بررسی سی.

تی.

اسکن، ریه وی درگیری دو طرفه بسیار وسیع داشت و نتیجه تست پی.

آر.

سی وی نیز مثبت گزارش شد.

وی با تشکر از دکتر رضا زارع و دکتر خاطره عربیخوان از متخصصان عفونی کاشمر و کادر درمان بیمارستان های این شهرستان ادامه داد: با بستری نمودن بیمار یاد شده دارو درمانی وی آغاز شد و بعد از هشت روز مراقبت مستمر توسط کادر درمانی، با حال عمومی خوب ترخیص و به آغوش خانواده بازگشت.

وی از کمک 238 میلیون ریالی نمایندگی ایران خودرو در کاشمر به بیمارستان شهید مدرس برای خرید تجهیزات پزشکی خبر داد و گفت: این مبلغ برای خرید 2 دستگاه بای پپ جهت بیماران مبتلا به کرونا هزینه شده است.

یزدانی به وضعیت مناطق پرخطر شهرستان از نظر شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: خیابان قائم (عج)، شهرک سید مرتضی، بولوار جمهوری اسلامی و امام خمینی (ره) جزو پرخطرترین مناطق از نظر ابتلا به کروناست.

براساس اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجموع بیماران مبتلا به کرونا در کشور به 67 هزار و 286 نفر و تعداد جان باختگان این بیماری به 4003 نفر رسیده است، همچنین سه هزار و 956 نفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهروند 90 ساله کاشمری کرونا را شکست داد

شهروند 90 ساله کاشمری کرونا را شکست داد