مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 13:052020-04-08پزشكي

موارد مثبت قطعی ابتلا به کرونا در اردبیل به 657 نفر رسید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، قدرت اخوان اکبری بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا عنوان کرد: طی 24 ساعت گذشته تعداد موارد مثبت قطعی بر اساس جواب آزمایش ویروس شناسی در استان اردبیل 9 نفر هستند.

وی با بیان اینکه کل موارد مثبت قطعی ابتلاء به کرونا در اردبیل به 657 نفر رسید، افزود: از 427 سی تی اسکن انجام شده در 24 ساعت گذشته نیز 102 سی تی اسکن مثبت کرونا بوده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل ادامه داد: متأسفانه با جان باختن 5 نفر دیگر بر اثر ابتلای قطعی به کرونا در 24 ساعت گذشته کل فوتی ها به 115 نفر رسید.

به گفته اخوان اکبری کل بستری ها از ابتدای شیوع بیماری در اردبیل یک هزار و 839 و کل ترخیصی ها نیز یک هزار و 300 نفر هستند.

اخوان اکبری یادآور شد: رعایت پروتکل های ابلاغی توسط وزارت بهداشت به خصوص درباره مشاغل، در خانه ماندن به عنوان مهمترین ابزار در کنترل بیماری، همکاری در طرح غربالگری تکمیلی و رعایت فاصله اجتماعی در اماکن و ترددها از جمله توصیه هایی هستند تا بتوانیم طی هفته های آتی این بیماری را کنترل و مهار کنیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل با تأکید بر اینکهدر خانه ماندن اصل بسیار مهمی در کنترل بیماری است، افزود: بیماری کرونا در استان در فاز افزایشی بوده و مهار نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موارد مثبت قطعی ابتلا به کرونا در اردبیل به 657 نفر رسید

موارد مثبت قطعی ابتلا به کرونا در اردبیل به 657 نفر رسید