مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 13:002020-04-08پزشكي

450 بیمار کرونایی در شاهرود شناسایی شده است


رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: با شناسایی شش مورد ابتلای جدید کرونا در شاهرود و میامی تعداد مبتلایان به این ویروس در شهرهای تحت پوشش این دانشگاه به 450 نفر رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا چمن بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه در دفتر خود به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه شش مورد کرونای مثبت در شهرستان های شاهرود و میامی مشاهده شده است، ابراز کرد: با احتساب آمارهای امروز، موارد مثبت قطعی کرونا در شهرهای تحت پوشش دانشگاه، به 450 نفر رسید.

وی با بیان اینکه از این تعداد 369 نفر تا کنون بهبود یافته و مرخص شده اند، ابراز کرد: نرخ بهبودی بیماران کرونایی در شهرستان شاهرود 82 درصد است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود اجرای طرح بسیج ملی مقابله با کرونا ویروس را الزمی دانست و تصریح کرد: تداوم برنامه فاصله گذاری فیزیکی، در خانه ماندن و رعایت اصول خود مراقبتی مورد تاکید است.

چمن همچنین خواستار توجه بیشتر به اقشار آسیب پذیر مانند سالمندان در برابر کرونا شد و گفت: خانواده ها از کسانی که بیماری مزمن و یا سالمند در خانه دارند، می بایست با دقت بیشتر مراقب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

450 بیمار کرونایی در شاهرود شناسایی شده است

450 بیمار کرونایی در شاهرود شناسایی شده است