مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 12:502020-04-08سياسي

به پویش «باهم حالمون خوبه» بپیوندید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبر گزاری دانشجو؛ به همت تشکل ها و مراکز فرهنگی سراسر کشور و با حمایت سازمان تبلیغات اسلامی پویش ملی باهم حالمون خوبه برای مدیریت اوقات فراغت خانواده ها در این ایام، - پویش باهم حالمون خوبه تلاش می کند به بهانه شرکت در چالش های طراحی شده در فضای مجازی، علاوه بر آموزش و تقویت نشاط خانوادگی از آسیب ها و تنش های احتمالی این روزهای خانواده ها جلوگیری کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبر گزاری دانشجو؛ به همت تشکل ها و مراکز فرهنگی سراسر کشور و با حمایت سازمان تبلیغات اسلامی پویش ملی باهم حالمون خوبه برای مدیریت اوقات فراغت خانواده ها در این ایام، راه اندازی شده است.

اوقات فراغتی که به واسطه حفظ سلامتی و در خانه ماندن خانواده ها، این روز ها نمود بیشتری پیدا کرده و اغلب خانواده ها کمتراز مهارت لازم در این حوزه برخوردار هستند.

این پویش تلاش می کند به بهانه شرکت در چالش های طراحی شده در فضای مجازی، علاوه بر آموزش و تقویت نشاط خانوادگی از آسیب ها و تنش های احتمالی این روز های خانواده ها جلوگیری کند.

چالش های طراحی شده برای این پویش عبارتند از: #تیم خانواده ما، #جزیره اندیشه، #وقت خوب بازی، #روی ماه خدا و #فاز مثبت که به خانواده ها در عرصه فعالیت های دسته جمعی، کتابخوانی، بازی های خانوادگی، نیایش و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به پویش «باهم حالمون خوبه» بپیوندید

به پویش «باهم حالمون خوبه» بپیوندید