مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 12:502020-04-08سياسي

وظیفه مسئولان دینی و روحانیت ارجاع مردم به امام عصر (عج) است


نماینده ولی فقیه لشکر عملیاتی 25 کربلا مازندران گفت: زمین خالی از حجت و صاحب نیست و مسئولان دینی و روحانیت وظیفه ارجاع مردم به امام عصر (عج) را بر عهده دارند.

- وظیفه مسئولان دینی و روحانیت ارجاع مردم به امام عصر (عج) است ایسنا/مازندران نماینده ولی فقیه لشکر عملیاتی 25 کربلا مازندران گفت: زمین خالی از حجت و صاحب نیست و مسئولان دینی و روحانیت وظیفه ارجاع مردم به امام عصر (عج) را بر عهده دارند.

حجت الاسلام علیرضا ملازاده عصر امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک سالروز ولادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) اظهار کرد: همه ادیان و مذاهب آسمانی عقیده به این مهم دارند که موعود کل می آید و جهان را از فساد، بی دینی، جنگ و خونریزی نجات و به سوی دینداری و صلاح سوق می دهد.

وی تصریح کرد: منتظران ظهور در عصر انتظار باید به آثار آن از جمله خودسازی فردی، خودیاری اجتماعی، منحل نبودن در فساد محیط، پایداری در برابر رهبری های فاسد عالم و مبارزه با آنان دقت و اهتمام ویژه داشته باشند.

نماینده ولی فقیه لشکر عملیاتی 25 کربلا مازندران با اشاره به این مطلب که در زمان غیبت امام زمان (عج) وظایفی بر دوش شیعیان است، خاطرنشان کرد: منتظران ظهور وظایفی از جمله دعا و ندبه برای شناخت، سلامتی و تعجیل ظهور امام زمان (عج) بر عهده دارند چراکه مهدی موعود (عج) در واقع قطب دین ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وظیفه مسئولان دینی و روحانیت ارجاع مردم به امام عصر (عج) است

وظیفه مسئولان دینی و روحانیت ارجاع مردم به امام عصر (عج) است