مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 09:252020-04-08دانش

طرح فاصله گذاری اجتماعی هوشمند در دانشگاه آزاد بررسی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، دیدار عیدانه محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی با معاون و مدیران کل معاونت علوم، - رییس دانشگاه آزاد در دیدار نوروزی با معاون و مدیران کل معاونت علوم، مهندسی و کشاورزی به صورت ویدئو کنفرانس، طرح فاصله گذاری اجتماعی هوشمند برای حضور دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی در کلاس های آموزشی را بررسی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، دیدار عیدانه محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی با معاون و مدیران کل معاونت علوم، مهندسی و کشاورزی صبح امروز20 فروردین ماه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

در این جلسه جواد علمایی معاون علوم، مهندسی و کشاورزی و مدیران کل معاونت به ارائه گزارشی درخصوص عملکرد سال گذشته حوزه متبوع خود پرداختند و برنامه های سال جاری این معاونت را به سمع و نظر رییس دانشگاه آزاد اسلامی رساندند.

در ادامه، طرح نوین فاصله گذاری اجتماعی هوشمند برای حضور دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی در کلاس های آموزشی و همچنین جزییات مدل نحوه تصویب پروپوزال و برگزاری جلسات دفاع از پایان نامه دانشجویان کارشناسی ارشد و رساله دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد اسلامی، بسته ویژه آموزشی واحد های عملی (حضور در کارگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح فاصله گذاری اجتماعی هوشمند در دانشگاه آزاد بررسی شد

طرح فاصله گذاری اجتماعی هوشمند در دانشگاه آزاد بررسی شد