مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 02:452020-04-07سياسي

هنرمندان راه و منش شهید آوینی را ادامه دهند


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: هنرمندان راه، روش و منش شهید سیدمرتضی آوینی را ادامه دهند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: هنرمندان راه، روش و منش شهید سیدمرتضی آوینی را ادامه دهند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در پیامی ویدیویی ضمن گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: سالروز شهادت بسیجی نظام مقدس اسلامی و هنرمند متعهد انقلاب، سیدمرتضی آوینی با عنوان هفته هنر انقلاب اسلامی نامگذاری شده که این هفته را گرامی می داریم.

وی با بیان تمامی هنرمندان بیش از پیش باید راه، روش و منش شهید آوینی را ادامه دهند، افزود: نقش هنر در جامعه نقش مهم و اساسی است که باید شعرا، اهالی موسیقی، تئاتر، سینما، مداحان و کسانی که در آثار تاریخی و معماری، تبلیغات و صدا و سیما فعالیت می کنند، راه این شهید والامقام را ادامه دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی حوزه هنری آذربایجان شرقی، هفته هنر انقلاب به عنوان مهم ترین رویداد حوزه هنری است که هر ساله 20 فروردین ماه همزمان با سالروز شهادت سیدمرتضی آوینی سید شهیدان اهل قلم آغاز به کار می کند.

این رویداد با معرفی چهره هنر انقلاب در یک سال به انتخاب جمعی از نخبگان و فعالان فرهنگ و هنر، ویژه برنامه ها، نمایشگاه ها، اجرای تئاتر، نمایش فیلم و کارگاه هایی آموز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمندان راه و منش شهید آوینی را ادامه دهند

هنرمندان راه و منش شهید آوینی را ادامه دهند