مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 02:202020-04-07اقتصادي

تولید روزانه بیش از 2 هزار ماسک در واحدهای تولیدی آستارا


رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان آستارا از تولید روزانه بیش از دوهزار عدد ماسک و 100 دست لباس های مخصوص کادر پزشکی و سم پاشی در چهار واحد تولیدی این شهرستان خبر داد.

- محسن آهنی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در آستارا اظهار کرد: در چهار واحد تولیدی در شهرهای آستارا و لوندویل روزانه بیش از دوهزار عدد ماسک و 100 دست لباس های مخصوص کادر پزشکی و سم پاشی برای بیمارستان و استفاده گروه های جهادی تولید می شود.

  وی با بیان اینکه با هماهنگی های صورت گرفته از سوی اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف شهرستان آستارا مجوزهای بهداشتی لازم برای فعالیت این چهار واحد اخذشده است، گفت: رعایت کلیه اصول بهداشتی توسط تولیدکنندگان در واحدهای تولیدی فوق الزامی است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان آستارا از واحدهای تولیدی ماسک و لباس های مخصوص پزشکی خواست ضمن پای بندی به طرح فاصله گذاری اجتماعی حداقل دوبار در یک روز نسبت به ضدعفونی کردن محیط کارگاه و تولیدی در فواصل زمانی منظم اقدام کنند.

آهنی با بیان اینکه طبق بازرسی های صورت گرفته محل تعویض کفش از محل تولید ماسک جداشده و کارکنان تولیدی به هنگام کار از گان، دست کش و ماسک استفاده می کنند، افزود: تمام تلاش ما این است که ماسک ها و لباس ها با رعایت نکات بهداشتی تولیدشده و به دست مصرف کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید روزانه بیش از 2 هزار ماسک در واحدهای تولیدی آستارا

تولید روزانه بیش از 2 هزار ماسک در واحدهای تولیدی آستارا