مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 19:202020-04-07بين الملل

سوریه: اظهارات اروپا درباره رفع تحریم ها در حد حرف باقی مانده است


یک مقام مسئول در وزارت خارجه سوریه اظهارات برخی مقامات اروپایی درباره کاهش تحریم ها علیه دمشق با توجه به شیوع کرونا را در حد حرف و بدون برداشتن گام های عملی در این خصوص اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه النشره، یک مقام مسئول در وزارت خارجه سوریه تاکید کرد که اظهارات صادره از سوی برخی مقامات اتحادیه اروپا درباره کاهش تحریم های یکجانبه و غیرقانونی علیه ملت سوریه همچنان در حد اقدامات سیاسی و حرف باقی مانده است.

این مقام سوری گفت: اظهارات بعضی از مقامات اتحادیه اروپا در مورد دعوت به کاهش تحریم های یک جانبه و غیرقانونی علیه مردم سوریه هنوز در چارچوب اقدامات سیاسی است و به سطح اقدام واقعی برای لغو این تحریم ها نرسیده است، مخصوصاً که اتحادیه اروپا با وجود خطرات ناشی از شیوع بیماری همه گیر کرونا در این مرحله، تاکنون شریک اصلی در محاصره سوریه است.

وی افزود: سوریه که مردم آن با این تحریم های ناعادلانه دست و پنجه نرم می کنند بر اهمیت رفع فوری و بی قید و شرط همه تحریم ها از جمله نقل و انتقالات بانکی، اعمال شده توسط ایالات متحده آمریکا و اتحادیه اروپایی برای اهداف سیاسی، تأکید می کند.

این مقام سوری در ادامه گفت: این اظهارات مقامات اروپایی را از مسئولیت تأثیر این تحریم ها در جلوگیری از تلاش برای تأمین وسایل، امکانا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوریه: اظهارات اروپا درباره رفع تحریم ها در حد حرف باقی مانده است

سوریه: اظهارات اروپا درباره رفع تحریم ها در حد حرف باقی مانده است